abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70548694
Het vorige deel: Slank #791: Okselfris de hittegolf door!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_70548708
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor . Dat vind ik echt veel te veel .

Be easy on me he, het is nog geen zaterdag geweest .
Je hebt vandaag enkel je ritme omgegooid en nu voelt het ineens als véél? Rare
Normaal is die havermout ontbijt, de krentenbol een (angstwekkend magere) lunch, en de salade diner.
tel daar 120 kcal aan zoete tussendoortjes bij op en 400 gram water met een smaakje en drie vezeltjes, en je hebt nog steeds een graatmagere daglijst
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:22:28 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70548711
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70548720
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.

Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen !!

Zie je het al voor je P.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:23:29 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548751
quote:
Jamaar, ik wil echt niet aan de 1500 komen hoor . Dat vind ik echt veel te veel .

excuze me , maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....

bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.

je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70548762
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
De motor van mijn vader weegt volgens mij 350 kilo? En hij is best wel sterk en groot dus dat lukt hem op zich wel.

Ik moest hem een keer van de motor aftillen nadat hij helemaal verstijft was met een gescheurde harmstring. Hij moest helemaal huilen !!

Zie je het al voor je P.Fje die grote man van 1,90 >95 kilo van een enorme motor af probeert te tillen
het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Ja doei.
pi_70548773
hehe p.f. hoe is je dat ooit gelukt
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:24:42 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548805
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
pi_70548833
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het lukt hem om als hij valt van schrik zijn motor van 350 kg overeind te houden? Ik zou bijna zeggen 'dat wil ik zien', maar ik gok dat dat zonde is voor de motor
Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zetten Maar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.

Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
pi_70548851
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
ja gofter ik ben er klaar mee, ik ga gewoon iets met chocola halen straks in de winkel. bah.
Nee kwakje! Be strong !
Kipkipkip!
pi_70548859
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:26:25 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70548875
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]

excuze me , maar als je ons om raad vraagt dan redeneren wij alsnog altijd vanuit het principe dat een mens gezond voldoende moet eten, en niet vanuit jouw waangedachten over 1000 kcal maxima... niet voor zaterdag, niet na zaterdag....

bovendien: je lijstje van vandaag is excl. diner alsnog maximaal 750 ckal. dan kan er dus voor 1200 kcal 's avonds nog steeds wel zo'n maaltijdsalade tegenaan.

je wéét toch dat je te weinig eet? waarom verwacht je dan van ons een "bravo" als je een lijstje met heel weinig kcal post?
Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was . Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70548968
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel altijd moeite om hem echt op die grote standaard te zetten Maar hij is echt eng sterk en heeft stalen zenuwen dus dat scheelt al de helft. Maar ook hij is wel eens met bijvoorbeeld z'n fiets gevallen.

Volgens mij is het een vrij stabiele motor, 1100 rt. Voor zover ik daar verstand van heb
[ afbeelding ]
knappe man die die motor tegenhoudt als hij eenmaal gaat... mijn motor is ook zeer stabiel, zolang hij rijdt.
Zodra een motor stilstaat is het een kwestie van je eigen balans bewaren en snel kunnen reageren. Als je voet al op de grond staat met een paar graden helling, is er niets aan de hand, ben je al verder onderweg, dan vrees ik dat 't te laat is

Maargoed.. laten we hopen dat 't niet nodig zal zijn. Zonde van je motor:P
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:07 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70548978
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik dacht echt oprecht dat dit al stukken beter was . Anders had ik het lijstje echt niet durven posten.
ja maar, even heel stom he, je kunt toch tellen??

en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)

woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:09 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70548979
Hoi .
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:46 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549005
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Af en toe voor de grap eens tellen hoeveel het is? en 1500 is echt niet heel belachelijk veel hoor! Je kan het hebben! En al helemaaaal als je ook nog eens gaat sporten Kijk maar naar Miss_S, die viel ineens af toen ze meer ging eten!

Maar goed, die denkbeelden worden vanaf komende zaterdag getackled Maar goed dat je er wel zelf mee bezig bent al! Jij bent ten slotte degene die het zal moeten gaan doen.

KWAK!!! Af en toe moet kunnen! Bedenk alleen wel: ga je echt zoveel happier worden van een stuk chocola? Ik eet nu meloensalade en da's ook echt divine!
En anders tip van flip: kinder bueno heeft volgens mij ieniemienie reepjes met graantjes erin, die zijn iets van 110 kcal per stuk dacht ik en best wel lekker en crunchy!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70549037
quote:

Deze 800kcal vind je eigenlijk ook al veel te veel, zei je net
Dus laat het maar snel zaterdag zijn
pi_70549043
Nieuwe rokje. 2 euro. Excusé voor de rare foto's.

woensdag 1 juli 2009 @ 15:31:53 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549074
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en je weet toch dat wij allemaakl geen fan zijn van de 800-1000 kcal lijstjes? waarom ben je dan nog zo verbaasd dat wij vinden dat je meer moet eten (zeg, 1500 kcal)

Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70549095
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

watzijzei
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:32 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549100
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Koop een kinderformaat-kokertje smarties, die liggen bij de kassa. Iets van 150 kcal. Niet woest lekker natuurlijk, maar dan heb je het chocolademonster maar bedwongen
dat helpt niet... echt niet. dat vind ik niet lekker genoeg...

ik zit nu op zo'n naar punt...ik hebt net ook opgeschreven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulk soort momenten heb ik een paar keer per dag met een beetje pech. en niet alleen met eten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:37 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70549105
XM ik zit in de buurt van Madurodam

Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik

Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:32:59 #23
148689 Muis006
pi_70549121
Just curious, want mijn lijstjes zijn knudde ivm alle meds, hoeveel zou dit zijn?

O: eierkoek (90 kcal per stuk)
T: festini aardbei
S: slapen
L: broodje met gekookt ei en wat mayo
T: 200 gram galia meloen
T: festini peer
T: eierkoek (daarmee krijg ik de meds weg) en flesje actimel
D: pasta met rode saus (gehakt, tomaat, paprika, ui)
T: nog in te vullen, moet aan mijn kcal komen
pi_70549130
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 15:33:49 #25
163650 Greys
pi_70549153
Je hebt van die 100 calory packs! Kleine pakjes/zakjes chocolade dingetjes. Gewoon bij de supermarkt! (Bij de Super de Boer in elk geval wel). Dan weet je in elk geval, Kwakkie, dat je maar 100 kcal. aan sjokolaaaaaaa eet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:34:35 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549188
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef laziness het volgende:
XM ik zit in de buurt van Madurodam

Ik ga vanavond schandalig slecht uit eten ergens op het strand maar dat mag als er iets te vieren valt vind ik

Ik ben wel ook begonnen met buikspieroefeningen
Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:35:10 #27
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549211
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik kom voor het eerst sinds weken boven de 1000 uit vanavond. Dat vond ik eigenlijk al heel wat .
1200 is een absoluut absoluut absoluut bare minimum, zelfs voor mensen die hun stofwisseling al zo verpest hebben als jij. en omdat jij nu sport moet je iegenlijk met 100 kcal per week gaan opbouwen tot je zeker 1500 kcal per dag eet (nu maak je namelijk met sporten geen extra verbrandende spiertjes aan, maar eet je ze vrolijk weer op omdat je je lijf niet genoeg voert. als je meer gaat eten maak je die wel aan en wordt je basisverbranding hoger)

like it or not. dat zou gezond zijn. en dan zou je ook nog afvallen.

ik weet dat je dit nu niet gelooft, maar please: print het uit, en lees het later nog eens als je een poosje bij je "mevrouw" bent
pi_70549267
Ja ik vind het ook stom dat als je wel uit kan rekenen dat je bijvoorbeeld 1200 kcal eet.
En dat je weet dat de ondergrens 1500 is (bijvoorbeeld)
dat je dan niet zelf die conclusie kan trekken dat het misschien niet zo goed is.

XM. Het gaat om feiten. Niet om gevoelens.

En ik bedoel het niet gemeen, maar hou je aan de feiten! Want als je die kcal kunt optellen kun je ook 2 getallen vergelijken.
pi_70549291
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .
Ik ben mooi bruin aan het worden. En ik weet nog steeds niet of ik hier nog een nachtje blijf of wegga. Hangt vh avondeten af denk ik .
Ik slaap vanavond voor het eerst in heel lang weer bij m'n ouders in m'n oude éénpersoonsbed. . Of ik kruip lekker in het tweepersoonsbed in de logeerkamer... Ja, laat ik dat maar doen. .

Kwakkie, wat naar dat je je zo voelt. Ik vind het wel goed dat je het zo duidelijk herkent en het goed op kunt schrijven. Tips voor wat je zou kunnen kopen zijn al gegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:14 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549331
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Een balisto is 94 kcal per reepje. En echt super lekker (vind ik) Dus als je 1 reepje aan mij geeft en de ander opeet?
die vind ik vies. en absoluut niet lekker genoeg om aan de behoefte te voldoen. 1 reepje uit een vwerpakking eten doe ik ook niet, vanwege het enorme chagerijn om het niet mogen eten vand e andere helft.

zelfde met de 100 calorie packs: die vind ik niet lekker genoeg.

het gaat hier niet om een fysieke behoefte. het is een emotionele behoefte. en ik denk dat alleen mensen die dat ooit zelf hebben gehad kunnen begrijpen wat ik nu voel (sorry, ikw eet dat jullie het lief bedoelen) maar zo'n monster in je hoofd en je buik, het in zweet uitbreken omdat je op dit moment níet iets zoets en vets met minstens 500 kcal per 100 gram aan het eten bent... dat is zo vreselijk naar...

ik meot helemaal geen vervanging zoeken. ik moet dit geboel herkennen, en het opschrijven, en het voorbij laten gaan. maar god wat voelt dat naar zeg.

en dan helpt het niet zo als mensen dingen gaan opschrijven die ik zou kunnen eten (elke suggestie maakt een soort aggressie los in het innerlijke vreetmonster die roept "neeeeeeeee niet vet genoeg grrrrrrrr" en dan laait ie weer op)

hoe lief jullie het ook bedoelen. mijn eetprobleem zit best euhm. diep.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:32 #31
244125 laziness
pi_70549345
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan zitten we echt heel dicht bij elkaar. Vanochtend uitgestapt op halte Madurodam en vanaf daar naar het werk gelopen. Normaal stap ik Wagenaarweg uit, maar ik vind het ochtendwandelingetje nu zo lekker als het nog niet bloedheet is buiten.
De tram komt langs mijn pand. Ik zal zwaaien naar je voortaan
Ik ga zelf op de fiets. Zodra het weer gaat regenen en vriezen neem ik pas weer de tram. Maar ik woon dan ook om de hoek. Jij niet natuurlijk.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:38:47 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549353
PF wat een tof rokje! Hij staat je ook leuk! Bloemetjes maar niet te truttig

EDIT! Ik las net pas je post, kwakzor Solly!
pi_70549366
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70549392
Ik heb dat bij cola Maar er bestaat cola light

Dan word ik helemaal gek en alleen echte coca cola is alleen maar goed. Ik kan er zo voor naar de avondwinkel fietsen

Misschien in mindere mate, maar dan ga ik inderdaad ook geen fanta drinken.
pi_70549404
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.

XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
pi_70549408
Gut kwaks, als je hier was, zou ik een fantastische chocomuffin voor je bakken
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:40:19 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70549426
We vormen een bijzonder duo zo kwak .

Zou je wel advies willen geven, maar ik kloot zelf alleen maar aan dus ik zal het niet doen.
Wens wel je alle goeds en succes enzo toe .
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:40:33 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549438
lichtpuntje: ik weet dat het gevoel wel weer voorbij gaat. het is al aan het weg ebben.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:42:04 #39
148689 Muis006
pi_70549507
Niemand een tip voor de avond-T? ik wil niet structureel te weinig eten.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:42:25 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549522
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij de Aldi hebben ze minireepjes pure chocolade.
Zo puur, dat je echt aan één zo'n minireepje genoeg hebt.
Is een kcal of 60, dus geen enkel probleem om zo af en toe te nemen.
Daarbij, als je helemaal naar de Aldi gefietst hebt, heb je het nog verdiend én er bij voorbaat afgefietst ook.

XM: maak anders nog even een heerlijke smoothie met yoghurt (mis ik in je lijst).
En vanavond gewoon vlees of vis met groentes.
En daarna een gezonde T (zonder suiker).
sorry, als ik zo'n vreetimpuls heb eet ik rustig 200 gram 70% chocolade. echt waar. en dan vind ik het niet eens lekker.

het enige wat echt helpt is om mezelf door het moment heen te opraten, schrijven, en huilen. tot het voorbij is. als ik dat maar vaak genoeg doe weet ik dat ik niet aan zoiets hoef toe te geven, weet ik dat het goedkomt, en hoop ik dat het steeds iets makkelijker gaat.
het gaat alleen in het begin met een hoop innerlijke woede en fysieke maagpijn gepaard.

sorry dat ik jullie nu als klankbord gebruikte...
pi_70549539
Thank you maria! Ik had hem echt nog een keer voor iemand anders moeten kopen want hij was maar 2 euro
pi_70549624
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
pi_70549651
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heh
Huisje wordt bewoond! Is nog niet 100% af maar nu wel grotendeels opgeruimd foto's komen als ik mn kabeltje gevonden heb! Ik ga trouwens vandaag wel even zoeken!
Kabeltje al gevonden?

Kwakkie . Vind dat je er verstandig mee omgaat en zelf al doorhebt dat het voorbij zal gaan. Echt heel knap.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:44 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70549668
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjes Of je pakt yoghurt en aardbeitjes en maakt een smoothie!

Zoiets?
pi_70549675
En dit is het andere rokje:

pi_70549696
Kwak wat vervelend dat je je zo voelt
pi_70549708
Ik was spuit elf, dus had je reactie niet gezien Kwak.

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, als niet-rokende roker ervaar ik soortgelijke gevoelens.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:46:42 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549711
@ XM: ik begrijp je ook heel goed hoor, juist hierdoor... mijn eetbuien hebben een heel fysiek en angstig element, en ik kan me goed je innerlijek weerstand tegen en angst voor meer eten voorstellen.

misshcien helpt het jou te weten dat ik in de afgelopen 10 minuten me heel naar heb gevoeld (echte junkie gevoelens - beetje zoals zin in een sigaret voor iemand die met roken gestopt is denk ik, incl buikpijn en spierspanning en stress) maar nu heb ik het gevoel toegelaten, en benoemd, en ik heb het voorbij laten gaan... en ikw eet zeker dat ik nu zo boodschappen kan doen en vrolijk alles kan laten liggen wat niet gezond is.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:47:33 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549749
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je nog normaal slikken? dan noten ofzo. En anders een lekkere smoothie van bevroren fruit met yoghurt? Of wat groente met een dipje? of een paar lekkere zelfgemaakte bruschetta's met tomaat, knoflook en olie? wat olijven?
gegrilde paprika met olijfolie/basilicum dressing! ik vind het zelf niet lekker maar mn gasten laatst wel... wil je t receptje muis?
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 15:47:56 #50
70532 loveli
N
pi_70549767
edit: mosterd na de maaltijd
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:48:10 #51
148689 Muis006
pi_70549778
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je hebt zo te zien nog geen zuivel dus ik zou gaan voor een kick-ass bak kwark! Al dan niet gemengd met vers fruit zoals aardbeitjes Of je pakt yoghurt en aardbeitjes en maakt een smoothie!

Zoiets?
Ohh smoothie, goeie! Ik vraag straks aan mijn mr. of hij wat bevroren fruit haalt bij de supermercado. En als ik mijn pappa lief aankijk maakt hij vast wel bruschetta voor bij de pasta.

CF: slikken gaat lastig, mijn mond is gortdroog dus het gaat erg lastig, heb smeersel nodig maar ik wil wel voedsel binnen blijven krijgen natuurlijk.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:48:16 #52
244125 laziness
pi_70549785
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Thank you maria! Ik had hem echt nog een keer voor iemand anders moeten kopen want hij was maar 2 euro
waaro?
pi_70549810
Rokjes zijn lief PF! En heb je weer de indeling van je kamer veranderd of lijkt dat zo?
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:49:25 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549833
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik was spuit elf, dus had je reactie niet gezien Kwak.

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, als niet-rokende roker ervaar ik soortgelijke gevoelens.
geefnie. ik denk idd. dat het er op lijkt.... en ik heb zo'n reactie ook weleens op andere gebieden: als er een verandering van plannen is, onverwacht, of als ik iets moet van mezelf waar ik tegenop zie...

maar ik ben wel trots dat ik nu in mn dagboekje kan zetten dat ik t gevoel toegestaan en benoemd heb, en dat het echt helpt om die boosheid (waarop weet ik niet precies) even toe te laten, want nu hoef ik niks meer te kopen of eten...

dit is ook anders dan het soort eten dat ik doe als ik me verveel ofzo...
pi_70549834
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef laziness het volgende:

[..]

waaro?
H&M! Sale is vrijdag begonnen. Bij de Zara ook.
pi_70549842
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef kwakveense het volgende:
lichtpuntje: ik weet dat het gevoel wel weer voorbij gaat. het is al aan het weg ebben.
een dikke knuffel, zou willen dat ik meer voor je kan doen..
maar zoals je zelf ook al aangeeft, alles we we zeggen helpt ook niet... ik ga in ieder geval snel voor je duimen dat het gevoel snel weg is...
pi_70549871
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

geefnie. ik denk idd. dat het er op lijkt.... en ik heb zo'n reactie ook weleens op andere gebieden: als er een verandering van plannen is, onverwacht, of als ik iets moet van mezelf waar ik tegenop zie...

maar ik ben wel trots dat ik nu in mn dagboekje kan zetten dat ik t gevoel toegestaan en benoemd heb, en dat het echt helpt om die boosheid (waarop weet ik niet precies) even toe te laten, want nu hoef ik niks meer te kopen of eten...

Heb je dan dat als het plan veranderd op andere gebieden dat je dan boos wordt of dat je dan ook wil eten?
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 15:50:54 #58
70532 loveli
N
pi_70549892
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
@ XM: ik begrijp je ook heel goed hoor, juist hierdoor... mijn eetbuien hebben een heel fysiek en angstig element, en ik kan me goed je innerlijek weerstand tegen en angst voor meer eten voorstellen.

misshcien helpt het jou te weten dat ik in de afgelopen 10 minuten me heel naar heb gevoeld (echte junkie gevoelens - beetje zoals zin in een sigaret voor iemand die met roken gestopt is denk ik, incl buikpijn en spierspanning en stress) maar nu heb ik het gevoel toegelaten, en benoemd, en ik heb het voorbij laten gaan... en ikw eet zeker dat ik nu zo boodschappen kan doen en vrolijk alles kan laten liggen wat niet gezond is.
Volgens mij ga ik ff heel snel mijn reactie verwijderen
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:51:02 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549896
ik ga even opzoeken wanneer het gevoel begon en hoe veel tijd er tussen nu en toen zit... dan weet ik voortaan hoeveel minuutjes agony het maar zijn
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:51:43 #60
148689 Muis006
pi_70549924
Oh Kwak ik lees je post nu pas! Recept plz
pi_70549948
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:
Rokjes zijn lief PF! En heb je weer de indeling van je kamer veranderd of lijkt dat zo?
Uhm.. ja hij is wel veranderd maar al best wel lang. Wel sinds dat jij er was!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:52:49 #62
244125 laziness
pi_70549966
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef P.F het volgende:

[..]

H&M! Sale is vrijdag begonnen. Bij de Zara ook.
Totaal gemist. Ik ga morgenavond even geld uitgeven dat ik niet heb dan. Thanks for the tip.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:53:05 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70549977
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je dan dat als het plan veranderd op andere gebieden dat je dan boos wordt of dat je dan ook wil eten?
nee dan heb ik dezelfde fysieke reactie:
stress, buikpijn, spierspanning, woede, bang, huilen (ongeveer in die volgorde) en dan is ook na 10 minuten plan B geaccepteerd als nieuw plan A. dat weet ik inmiddels... dus als er zoiets gebuert dan probeer ik tegenwoordig gewoon diep adem te halen en het langs me heen te laten gaan tot alles weer settelt.

de psych vond mijn benaming "mijn autistische neiginkjes" wel treffend. niet dat ik een autist ben, maar het is wel typisch...
pi_70549984
Merel je pennen zijn aangekomen . Ze vroegen zich hier al af waar dat van was ghehe.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:53:37 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70550003
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:

Dat vind ik heel knap!

Ik heb het omgedraaide inderdaad, maar daar ga ik zaterdag gezellig over babbelen .
pi_70550019
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef kwakveense het volgende:

oh dat ken ik.. als ik me even verveel op het werk (omdat ik dingen moet doen waar ik geen zin in heb of zo) kan ik alleen maar aan eten denken... zo belachelijk.. terwijl ik dan echt geen trek heb
pi_70550029
Mijn vriendje ligt nu met vrienden op het strand.....ik wil ook maar ik moet nu eigenlijk leren voor tentamens.
Maar zit natuurlijk nog steeds op Fok!......
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:54:36 #68
244125 laziness
pi_70550037
Kwakkie

Meer zinnigs heb ik niet te zeggen sorry.

Muis gij strong one

Maria, ik vind het tijd voor picca's van je huisje. Zoek dat kabeltje!

Mijn tuin begint vorm te krijgen trouwens. Nou ja hij is half leeg nu eigenlijk omdat lief zich kwaad gemaakt heeft en bomen geveld heeft.
pi_70550079
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendje ligt nu met vrienden op het strand.....ik wil ook maar ik moet nu eigenlijk leren voor tentamens.
Hup ga leren dan. Tijd die je overhoudt door niet te Fokken kan je dan lekker buiten gaan zitten .
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:55:34 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550086
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Oh Kwak ik lees je post nu pas! Recept plz
ik moet t denk ik even thuis precies opzoeken in mn kookboek, maar het hield in:

paprika's in de grill doen op de hoogste stand tot ze zwart zijn. laten afkoelen in een schaal met plastic afgedekt. velletjes eraf wrijven en en stukken scheuren.
in the meantime plakken courgette/aubergine/venkel/ui/champignons grillen in de grillpan zonder olie.

dressing maken van: een flink bosje verse basilicum, fijnmaken in de vijzel. een goeie teen knoflook crushen en erbij doen. zout, peper. olijfolie en een scheutje azijn (hoeveelheden weet ik neit precies meer)

de groenten lauwwarm mengen met de dressing en serveren
pi_70550125
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef Miss_S het volgende:
*schop*

je hebt je P zo goed als binnen, leren jij!
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:56:55 #72
148689 Muis006
pi_70550136
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik moet t denk ik even thuis precies opzoeken in mn kookboek, maar het hield in:

paprika's in de grill doen op de hoogste stand tot ze zwart zijn. laten afkoelen in een schaal met plastic afgedekt. velletjes eraf wrijven en en stukken scheuren.
in the meantime plakken courgette/aubergine/venkel/ui/champignons grillen in de grillpan zonder olie.

dressing maken van: een flink bosje verse basilicum, fijnmaken in de vijzel. een goeie teen knoflook crushen en erbij doen. zout, peper. olijfolie en een scheutje azijn (hoeveelheden weet ik neit precies meer)

de groenten end ressing lauwwarm mengen en serveren
Dankje! Klinkt erg lekker (vooral met dit weer) dus misschien dat ik het dit weekend ga maken als ik me beter voel.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:58:05 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550183
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dankje! Klinkt erg lekker (vooral met dit weer) dus misschien dat ik het dit weekend ga maken als ik me beter voel.
je kunt van de groenten die ik noem alles doen wat je lekker vindt en overslaan wat je niks vindt (bij de turk waren al die groentes toen mucho cheapo). en t is lekker zacht voor je mond en nattig
pi_70550192
Kwak, jouw zelfanalyse verbaast me iedere keer weer.
Heel knap van je.
Dat moet binnenkort (zodra je het met de psych op een rijtje hebt gekregen en een totaaloverzicht hebt) absoluut vruchten gaan opleveren.
pi_70550202
Kwakje Knuf. En chapeau voor je daadkracht en zelfbeheersing
pi_70550298
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee dan heb ik dezelfde fysieke reactie:
stress, buikpijn, spierspanning, woede, bang, huilen (ongeveer in die volgorde) en dan is ook na 10 minuten plan B geaccepteerd als nieuw plan A. dat weet ik inmiddels... dus als er zoiets gebuert dan probeer ik tegenwoordig gewoon diep adem te halen en het langs me heen te laten gaan tot alles weer settelt.

de psych vond mijn benaming "mijn autistische neiginkjes" wel treffend. niet dat ik een autist ben, maar het is wel typisch...

Pfff. vervelend.

Ik heb dat stiekem ook een beetje. Ik krijg ook heel erg buikpijn. Dan ga ik neurotisch rondjes lopen. Bang worden. Huilen. En soms ga ik hysterisch schreeuwen en wegrennen en zo.

Alleen maar omdat een plan veranderd Maar de enige oplossing is.. wachten?
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:01:29 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550316
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, jouw zelfanalyse verbaast me iedere keer weer.
Heel knap van je.
Dat moet binnenkort (zodra je het met de psych op een rijtje hebt gekregen en een totaaloverzicht hebt) absoluut vruchten gaan opleveren.
thnx ik heb vorige keer toch meer geleerd dan ik dacht. en ik ben zelf mn grootste "vijand" dus op het moment dat iks teeds vaker "mezelf" kan loslaten, constateren, en doorgaan, móet het wel beter gaan. met alles: eten, werk, sport.

maar idd. stapje voor stapje.

heb wel opgeschreven voor de psych dat het gevoel met 10 minuten (de absolute piek ergens halverwege en de "trek" opkomend vanaf ca. 45 minuten daarvoor al) wel weg was...
pi_70550319
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hup ga leren dan. Tijd die je overhoudt door niet te Fokken kan je dan lekker buiten gaan zitten .
Hmm mijn ouders hebben besloten om nu al aan het diner te beginnen..... (hoe moet ik dat de rest van de avond gaan doen?!)
Dus ga eerst eten en dan inderdaad maar lekker naar buiten
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:03:07 #79
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550371
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Pfff. vervelend.

Ik heb dat stiekem ook een beetje. Ik krijg ook heel erg buikpijn. Dan ga ik neurotisch rondjes lopen. Bang worden. Huilen. En soms ga ik hysterisch schreeuwen en wegrennen en zo.

Alleen maar omdat een plan veranderd Maar de enige oplossing is.. wachten?

ja! echt!

na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.

heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.

maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 16:03:23 #80
70532 loveli
N
pi_70550384
*uche*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:04:05 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550410
nais!

dudes, ik ga boodsjapjes doen! en géén rare dingen kopen. goed plan, niet?

ik laat jullie ahcter met deze leuke toy: gebaseerd op een sketch van een duitse cabaretier. een machine om een liefdesliedje te bouwen in heel veel talen. en duitse dialecten. o.a. klingon, nederlands, tok pisin, shakespeare engels, plattdeutsch etc. etc. etc. echt heeeeeel leuk!

http://www.bodowartke.de/liebesliedgenerator/llg_flash_2009.php
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:05:16 #82
244125 laziness
pi_70550463
Cool
pi_70550484
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja! echt!

na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.

heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.

maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberen . Ik raak compleet van slag als plannen veranderen en dat heeft mn humeur/vrolijkheid op wintersport al vreselijk verpest, zou toch fijn zijn als het inderdaad zo is dat je daar binnen 10 minuten aan kan wennen en een nieuw plan aan kan nemen .
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:06:34 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70550507
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef laziness het volgende:
Kwakkie

Meer zinnigs heb ik niet te zeggen sorry.

Muis gij strong one

Maria, ik vind het tijd voor picca's van je huisje. Zoek dat kabeltje!

Mijn tuin begint vorm te krijgen trouwens. Nou ja hij is half leeg nu eigenlijk omdat lief zich kwaad gemaakt heeft en bomen geveld heeft.
Ik zoek ende zoek en kan niet vinden! Vriendje helpt ook niet mee.

Ik: "Heb jij het kabeltje van de camera al gevonden?"
Hij: "Ja"
Ik: " Waar issie dan? "
Hij: "Geen idee".
Ik: "Boeee "
pi_70550535
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
*uche*
SPOILER
Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.
SPOILER
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:07:58 #86
244125 laziness
pi_70550568
Maria

vwm
pi_70550595
Kwakz0r toch!
SPOILER
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:09:39 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550620
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberen . Ik raak compleet van slag als plannen veranderen en dat heeft mn humeur/vrolijkheid op wintersport al vreselijk verpest, zou toch fijn zijn als het inderdaad zo is dat je daar binnen 10 minuten aan kan wennen en een nieuw plan aan kan nemen .
als ik er tegen blijf vechten duurt het veel langer en word ik veel chagerijniger. dus misschien is t wel een plan voor je. het gaat vooral om het herkennen en benoemen wat je voelt (heb ik geleerd van de mindfulness technieken) en ik vond het bullshit, maar jullie zijn net allemaal getuige geweest van hoe het werkt. ik sta er zelf nog bijna versteld van...
pi_70550717
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.
SPOILER
Sekseh!
Mijn ondergoed moet ik eigenlijk dringend upgraden, het is niet echt heel sexy te noemen. Maar ik heb wel strings en laatst ook twee broekjes bij een mooie BH gekocht, maar het zit allemaal zo verschrikkelijk. En ik wil gewoon comfort aan mijn kont.

Ze hebben me maar sekseh te vinden met een Zeemanhipster aan mijn ass
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:13:13 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70550749
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef laziness het volgende:
Maria

vwm
IK BEN GENIAAL

Het geheugenkaartje past in de laptop!

*gaat foto's maken*
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:13:48 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70550772
ohja, ik ging boodschappen doen. maar nu is t al te laat want dan staat vriendin X straks voor een dichte deur, dus dan gaan we maar samen... ook minder verleidingen om te weerstaan...
pi_70550804
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

IK BEN GENIAAL

Het geheugenkaartje past in de laptop!

*gaat foto's maken*
Mijn Memoystick Pro Duo past zonder adapter ook in mijn kleine laptop Alleen leest ie 'm dan niet en krijg je 'm er niet meer uit Gelukkig was mijn vader aanwezig, en een pincet
pi_70550939
Oh en PieEffe, je rokjes zijn Echt zo jammer dat mijn pootjes te dik zijn van boven (en ik voor de rest te oud). Hoewel, als ik er twee koop, kan ik van twee 1 maken, maar dan langer

(als ik zou kunnen naaien that is )
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:25:35 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70551152
Ik ben aan het uploaden! Het zijn vrij nutteloze foto's maar het gaat om het idee Ik kwak ze zo onder een spoiler!
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:32:13 #95
148689 Muis006
pi_70551375
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledon maar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:35:04 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70551458
En terwijl ik wacht op de ubertrage foto-emmer gooi ik er een lijstje in

O: special k met melk
T: bakje kwark met aardbeispul
L: twee sneetjes brood met twee gekookte eieren
T: 400 gram watermeloen
T: paar pretzelsticks (hoe slecht zijn die dingen eigenlijk? )
D: gegrilde kipfilet met gekruide aardappelpartjes en salade
S: Body Jam
T: misschien een raketje!

Iemand nog geniale suggesties voor een lekkere salade die niet te zwaar is en waar niet teveel geks in zit? Vriendje moet het niet zo hebben van mijn avocadomania om maar iets te noemen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 16:44:17 #97
163650 Greys
pi_70551739
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledon maar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.

Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen ) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur? Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:45:32 #98
244125 laziness
pi_70551778
Het zou je wel goed staan denk ik Greysie! De foto is erg leuk namelijk!
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:46:26 #99
148689 Muis006
pi_70551802
Doehoeeeeeen Greysie! Staat sexeh!
pi_70551891
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 16:53:20 #101
70532 loveli
N
pi_70552038
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen ) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur? Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
SPOILER
Ik krijg bij geverfd rood haar altijd het "wel de lusten, niet de lasten"-gevoel. Aan de andere kant, dat is eigenlijk alleen maar goed. Dus go for it.
crap in = crap out
pi_70552118
Greys prachtig!!

Hou er alleen rekening mee dat een rode kleur snel weer flets wordt...
Vriendin van me verft haar, haar ook rood en die klaagt daar steeds weer over
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:57:38 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70552191
Rood haar is tof!

Boodschappen, scheisse! *springt op de fiets*
pi_70552202
mooi Greys
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 16:59:37 #105
163650 Greys
pi_70552270
En het staat irl natuurlijk ook heel anders dan op de foto, want op die foto ben ik ook heel bleek ivm contrastfoutje en dat ben ik in het echt niet. Hm. Ik ga er vanavond eens over nadenken en dan maak ik morgenmiddag even een afspraak bij de kapper voor zaterdag.
Wat me ook wel tof lijkt, maar daar ben ik misschien veel te oud voor inmiddels, is heel donkerbruin haar met 1 brede baan wijnrood. Dat heb ik ooit al eens gehad en dat vond ik toen wel tof geloof ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 17:02:50 #106
163650 Greys
pi_70552388
Wel lief dat jullie het mooi vinden staan!
Maar ik denk dat het idd best snel weer vervaagt. Hoewel dat dan eens een stok achter de deur is om wat vaker naar de kapper te gaan dan die eens of twee keer per jaar dat ik nu doe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:09:32 #107
244125 laziness
pi_70552602
Gewoon doen Greys Je kunt het altijd weer over verven mocht het echt niks zijn

Is iemand hier eind augustus / begin september wel eens in Zuid-Engeland geweest? Ik wil graag weten of het dan nog een beetje lekker is qua weer.
pi_70552612
mooi dat rode greys!!

ik heb de hele dag in de bieb van de VU gezeten, maar was mijn broodjes vergeten dus tot half 5 op mijn ontbijt moeten teren. maar mijn scriptie is bijna af, nog 1 puntje van de conclusie en dan de opmaak/referenties etc in orde maken!!
en nu heb ik lekker een minimagnum, die had ik wel verdiend vond ik..;)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:12:04 #109
244125 laziness
pi_70552690
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdt Ik was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
pi_70553206
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik óf 4 knäckebröt op heb, óf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
pi_70553233
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
Me dunkt Cycle! Dat je het vol houdt Ik was al lang iets lekkers gaan halen geloof ik.
Ik las het en kreeg gelijk zin in eten haha!
pi_70553251
Dag dames, ik ben weg! Tot morgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70553280
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Plannen jullie wat je eet? Zo ja, hoe doe je dat dan? Ik eet als ik trek heb. Totdat ik óf 4 knäckebröt op heb, óf tot het op is (bij fruit). En als ik een kwartier na t eten nog of weer trek heb, eet ik weer 2 knäckebröt of fruit. De laatste tijd eigenlijk wel altijd verantwoorde dingen...
Meestal plan ik dat ik ontbijt, lunch en diner eet, en dan neem ik nog 2 of 3 tussendoortjes mee (afhankelijk van hoe lang ik van huis ben) dan eet ik de tussendoortjes op wanneer ik er trek in heb, en lunch ergens tussen 12.00 en 14.00 ook wanneer ik trek heb en diner is bijna altijd expres vroeg omdat ik daarna nog moet sporten, of soms geen diner omdat ik na het sporten geen zin meer heb om te koken...
pi_70553286
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet wel want ik eet zoveel als ik meeneem . Verder: nee eigenlijk niet. Ga ik wel ongezonder van eten.

Ik lag net een uur te slapen . Hoezo moe. En nu naar training mét gekneusde tenen, dat gaat wat worden.
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:29:50 #115
148689 Muis006
pi_70553316
Veel plezier DaD!
pi_70553329
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef laziness het volgende:
ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me had oh well, gaat wel weer over, nu boodschappen doen voor rock werchter1

Muisje, k heb niet alles bijgelezen, maar hoe gaat het met je? nog steeds zoveel last van medicatie etc? ik hoop zo dat je je snel wat beter voelt...
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:32:16 #117
148689 Muis006
pi_70553376
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik was op een gegeven moment gewoon over mn honger heen. heb echter wel knallende koppijn, omdat ik ook te weinig water bij me had oh well, gaat wel weer over, nu boodschappen doen voor rock werchter1

Muisje, k heb niet alles bijgelezen, maar hoe gaat het met je? nog steeds zoveel last van medicatie etc? ik hoop zo dat je je snel wat beter voelt...
Lief dat je het vraagt het gaat langzaam wat beter met me, de meds slaan gelukkig aan en vrijdag ben ik klaar met de ene kuur. Ik heb wel een dikke buik dus dat ziet vast charmant uit maar daar krijg ik maagtabletjes voor.

Wat goed dat je scriptie bijna af is! Maar wel goed eten vanavond
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:48:17 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70553846
Fijn dat het wat beter gaat Muizel .

Greys: staat goeoeoeoeoeooed!

Ook weer thuus. Geen havermoutpap want de melk is op, pistoletje geworden.

Straks lekkerrrr fietsen! Heb er zin in, ondanks de warmte!
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:54:00 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70554019
Massive photo-dump!
SPOILER
Zo dan zijn jullie weer bij Ik heb nog meer nutteloze foto's gemaakt (tijger met earmuffs op de printer en zulks) maar aangezien dat het aantal daadwerkelijk nuttige foto's overschaduwde (woonkamer overview ben ik ook vergeten!) moeten jullie het hier even mee doen
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:55:39 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70554066
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt het gaat langzaam wat beter met me, de meds slaan gelukkig aan en vrijdag ben ik klaar met de ene kuur. Ik heb wel een dikke buik dus dat ziet vast charmant uit maar daar krijg ik maagtabletjes voor.

Wat goed dat je scriptie bijna af is! Maar wel goed eten vanavond
Fijn zo! Als het maar beter gaat, da's het belangrijkste!
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:56:54 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70554099
Leuke foto's Maria!!! Maar ze worden wel een beetje irri geresized door die spoiler .
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:57:00 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70554102
Kwak, ik vind je zo sterk! Jij bent een mooi mens van binnen en van buiten

Lijst (let op was pas om 14.00 uur mijn nest uit
O/L: 2 sneetjes zonnevolkoren met lever en smeerkaas, beschuit met smeerkaas,gekookt eitje.
S: 1 1/2 uur wandelen
T: Kom bospaddenstoelsoep
D: Verse sperzieboontjes, koude rode bietjes, gegrild tartaartje, mix van gegrilde uitringen, champignons, knoflook en peterselie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:58:13 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70554142
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's Maria!!! Maar ze worden wel een beetje irri geresized door die spoiler .
Scuzi! Ik wou alleen niet meteen het hele topic hijacken met mijn fotospam
pi_70554186
Erg leuke foto's Maria! en die SNES cool

Ik ben er trouwens eindelijk achter hoe ik foto's van mijn nieuwe telefoon online krijg, dus hier nog een foto van mijn vriendje en ik op de Foute Party van afgelopen vrijdag
Het was er erg warm dus let niet op de glimmende gezichtjes.
SPOILER
pi_70554229
ik wil ook een keer naar die Foute Party dat lijkt me echt geweldig (fout)

hoe was het?
Ja doei.
pi_70554294
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook een keer naar die Foute Party dat lijkt me echt geweldig (fout)

hoe was het?
Je moet inderdaad wel tegen die foute muziek kunnen maar dan is het wel echt leuk
Alleen waren wij er om half 9 al en tot ongeveer half 3, toen begon de muziek wel een beetje herhaalt te worden dus dan is het minder leuk.
Maar vooral de optredens zijn leuk, we hebben Tspoon gezien , het goede doel (met ruud de wild), monique smit , roberto jacketti & the scooters en als special guest was er sandra kim
pi_70554320
TSpoon! all hail !

briljant!

Misschien volgend jaar maar 's kijken
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 18:14:45 #128
163650 Greys
pi_70554561
Mariaaaaaaaa, toffe foto's! Vooral van de stuffed beestjes!
Maar dat ziet er uit als een zalig huisje en dat kruidenrekje!

Miss_S, onwijs leuke foto van jullie juist! Misschien wel juist door de glimmende gezichten, dat maakt het zo stralend! De muziek klinkt me juist heel leuk in de oren Roberto J
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:18:31 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70554656
Thankies! Ik ben ook nog erg blij met mn huisje !
En ik heb inderdaad een zwak voor knuffelbeesten Ik heb ze alleen maar niet allemaal neergezet

Miss_S! Leuke foto! Jullie kijken zo gelukkig
pi_70554657
leuk huisje Maria
Ja doei.
pi_70554737
Hoi!

Terug van uitreiking! Presentatie ging goed, wel wat korter dan ik van tevoren had gedacht (zenuwen laten me sneller praten ) en nu ben ik in het bezit van een heuze mastertitel!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:22:29 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70554761
Masterlijk Phaidra!
pi_70554829
Phaidra! gefeliciteerd!
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:25:52 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70554848
Phaidra wat onzettend knap!!

Mooi Maria!! Dat kruidenrekje inderdaad, heb ik aan mijn vriend laten zien, dat ik dat ook wil
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70555181
Thanx meiden en Greys ik vind het ook leuke muziek maar sommige mensen kunnen het niet uitstaan
pi_70555364
Phaidra, gefeliciteerd!!!

Miss S: leuke foto, je straalt!

Maria: toffe foto's, ik kan nog niet zon goed beeld vormen van het geheeld, maar volgens mij hebben jullie een heel tof huis!
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:53:33 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70555594
Way to go Master Phaidra!

Hihi ja ik bedacht me dat ik niet echt overvieeew foto's had gemaakt
Kruidenrekjes aan de top!
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:55:25 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70555636
Zo, ik blijf hier nog een nachtje en ga morgenavond na het eten pas naar huis. Ik heb wel het idee dat dit topic helemaal langs me heen gaat de laatste dagen. Sorry daarvoor, maar ik zit in een totaal andere omgeving waar zoveel te doen is en zoveel te beleven dat fatsoenlijk hier posten er even bij inschiet .

Toch even een poging doen voor ik met m'n moeder ga fietsen.

Leuk rokje, PF .

@ DaD: We hebben hier dus ook een tweepersoonsbed in de logeerkamer, maar ik moet altijd diagonaal liggen, omdat het zo'n kort bed is. En zo lang ben ik ook niet. Bovendien is het het bed waarin ik verwekt ben, dus dat is ook een beetje een weird idee . Maar het is gewoon zo fijn om in m'n oude kamer te slapen dat ik het gebrek aan slaap op het lompe eenpersoonsbed dat daar staat voor lief neem .
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
en dat heb ik gemist. Wat deed ze daar?

voor de discipline van CC.

En Greys moet haar haar idd gewoon verven. Ben benieuwd. Donkerbruin met een baan wijnrood klinkt ook leuk .

Fijn dat de presentatie goed ging, Phaidra en gefeli met je bul .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:58:14 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70555704
O fietsbabe en Nynke: ik heb Het huis van de moskee vanmiddag uitgelezen. Wat een geweldig boek! De eerste helft van het boek wist ik niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar de tweede helft las echt als een trein . Toch kan Abdolah niet tippen aan Khaled Hosseini. Dat is echt een rasverteller . Ik laat Het huis van de moskee hier, want m'n moeder wil hem ook graag lezen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 19:05:16 #141
163650 Greys
pi_70555893
Phaidra, gefeliciteerd meissie!

Vik, wat klinkt je heerlijk vrolijk, je hebt het echt naar je zin he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:11:06 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70556064
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Vik, wat klinkt je heerlijk vrolijk, je hebt het echt naar je zin he?
Ja ik ben superzen . Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder . Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:17:45 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70556244
Zo. Heb mn avondeten calorie-wise geboost omdat ik zo naar body jam ga

Ik heb gegrilde kipfilet met gebakken aardappelpartjes en een salade van gemengde sla, tomaat, wat flintertjes kruidenkaas en pesto-dressing Improvisatie-powerrrr

pi_70556411
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja ik ben superzen . Hier heb ik lekker de ruimte, een andere omgeving, ik word een beetje vertroeteld door m'n moeder . Echt een beetje een minivakantie. Plus: ik word lekker vroeg wakker, ben al lekker vroeg aan het schrijven en dus ook lekker vroeg klaar. Ben hier veel productiever dan thuis .

Wat fijn!!
en tof dat je het een leuk boek vond!!!

Ik moet mijn referenties nog updaten en dan ben ik klaar voor vandaag!
Toen ik in de bieb zat te werken kon ik niet inloggen daar, maar wel op een publieke pc waar internet en een alleeen-lezen-versie van word op stond. toen heb ik dus al mijn nieuwe tekst niet in mijn scriptie geschreven, maar in een mailtje aan mezelf en de referenties die ik uit boeken moest halen met pen en papier op een blaadje geklad
nu hopen dat ik niet teveel fouten erin heb staan, want ik heb geen zin meer om het terug te lezen..
pi_70556446
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Heb mn avondeten calorie-wise geboost omdat ik zo naar body jam ga

Ik heb gegrilde kipfilet met gebakken aardappelpartjes en een salade van gemengde sla, tomaat, wat flintertjes kruidenkaas en pesto-dressing Improvisatie-powerrrr

klinkt lekker!!!
ik heb echt chronisch tijdgebrek en dus alweer niet gekookt. gister maaltijdsaladee met surimi, vandaag met geitenkaas
pi_70556487
oh er is een liedje op 3fm wat ik voor mn spinning kan gebruiken, pitbull ofzo.. heel fout, maar wel zomers en met een redelijke beat...!
pi_70556496
4 op een rij, gewoon omdat het kan!!
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:35:57 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70556853
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

klinkt lekker!!!
ik heb echt chronisch tijdgebrek en dus alweer niet gekookt. gister maaltijdsaladee met surimi, vandaag met geitenkaas
Maar zometeen ben je klaar en kan je zeven-gangen-menu's gaan koken!

Het was best lekker maar de pesto overheerste wat al doende leert men

*gaat zich omkleden voor Body Jam*
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:45:41 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70557192
Phaidra, gefeliciteerd!

Ik ga zo eten. Lasagne
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 19:47:09 #150
163650 Greys
pi_70557235
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat moet je dan zeker vaker doen! Geen vervelende Duitse die rommel maakt enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 19:52:17 #151
70532 loveli
N
pi_70557419
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat moet je dan zeker vaker doen! Geen vervelende Duitse die rommel maakt enzo
Funny. Nynke zou daar een moord voor doen.
crap in = crap out
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:54:47 #152
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70557504
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Funny. Nynke zou daar een moord voor doen.
Nee, die zou een moord doen voor een Duitser.
pi_70558283
Abend! Zijn jullie allemaal braaf geweest? Mijn lijstje is wel aardig denk ik? Beetje karig, though

O: magere yoghurt met muesli
T: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 boterhammen appelstroop
T: een raket
T: snelle jelle (honger op 't station)
D: 100 gram makreel, 100 gram worteltjes
S: Zumbaaa!
T: ben nu bezig met een bakje frambozen van 150 gram

Heb ik nog belangrijke dingen gemist waarvoor ik moet gaan teruglezen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70558339
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!

Terug van uitreiking! Presentatie ging goed, wel wat korter dan ik van tevoren had gedacht (zenuwen laten me sneller praten ) en nu ben ik in het bezit van een heuze mastertitel!
Gefeliciteerd

Oh en nu ben ik de rest vergeten. Leuk huisje Maria! Wanneer mag ik langskomen en lieve foto van Miss S + meneer.

Het was warm in de zaal, mn tenen deden pijn, er werd gefilmd (komt zaterdag op tv) dus ik moest mn best doen en laatste 5 min werd ik opeens draaierig want ik had mn avondeten nog niet op. Nu wel, maar helemaal kapot en op . Ga zo maar eens douchen.
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 20:21:21 #155
70532 loveli
N
pi_70558359
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, die zou een moord doen voor een Duitser.
Warmte is slecht voor de mens.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 20:34:08 #156
163650 Greys
pi_70558857
Grizzly Man is op tv, ned. 3.
Voor wie deze docu nog niet gezien heeft, aanrader!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70558870
Ben ik weer. Hele dag op de kop in de moestuin gezeten.
Na twee-en-een-halve week had ik zowaar schone vinger en schone nagels . Die zijn al weer weg. En in plaats van bruin was ik vanmiddag zwart.

Lijstje opmerkingen/vragen:
  • Phaidra, geweldig!
  • Muis, waarom heb je heftige medicijnen?
  • Weet iemand hoe het met HAAR is? PM mag ook.
  • Kwakveense

Lijstje eten van de dag:
  • Brinta
  • 5km rennen (viel niet tegen)
  • half pond gesmoorde broccoli (moestuin), 2 boterhammen, 1 ei (kip, broeden is mislukt, eieren waren niet bevrucht, de haan is lui of lam), 1 bolletje
  • half pond geroerbakte spitskool (moestuin)
  • avondeten: autonoom maal: nieuwe aardappeltjes (moestuin), 3 ons peultjes (moestuin), 1 zelfgemaakt schapenworstje (weiland). Toe: custard met half pond blauwe bessen (tuin) en handvol aardbeien (tuin).
  • 1 pils

Terugzijn is geen straf .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_70558991
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
    Ben ik weer. Hele dag op de kop in de moestuin gezeten.
    Na twee-en-een-halve week had ik zowaar schone vinger en schone nagels . Die zijn al weer weg. En in plaats van bruin was ik vanmiddag zwart.

Lijstje opmerkingen/vragen:
  • Phaidra, geweldig!
  • Muis, waarom heb je heftige medicijnen?
  • Kwakveense

Lijstje eten van de dag:
  • Brinta
  • 5km rennen (viel niet tegen)
  • half pond gesmoorde broccoli (moestuin), 2 boterhammen, 1 ei (kip, broeden is mislukt, eieren waren niet bevrucht, de haan is lui of lam), 1 bolletje
  • half pond geroerbakte spitskool (moestuin)
  • avondeten: autonoom maal: nieuwe aardappeltjes (moestuin), 3 ons peultjes (moestuin), 1 zelfgemaakt schapenworstje (weiland). Toe: custard met half pond blauwe bessen (tuin) en handvol aardbeien (tuin).
  • 1 pils

Terugzijn is geen straf .

• heeeyy Sigme, welkom terug! ik vroeg me toevallig eerder deze week nog af waar je was en hoe 't met je zou gaan..
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 20:42:40 #159
    163650 Greys
    pi_70559167
    Sigme had zich van de week toch al gemeld?
    (Of zie ik ze nou vliegen? )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70559185
    Sigmeeee!
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      woensdag 1 juli 2009 @ 20:44:51 #161
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70559253
    Sigme
    Wow, wat kan jij toch ook heerlijk eten zeg!
    Ik ben helemaal dol op jou beleving van tuin en weiland!

Net nog even 3 kwartier gefietst na het eten, nu nog een cola berenburg,straks douchen, dan nog heel even buiten afkoelen met een drankje en dan is het morgen weer vroeg pissen
      woensdag 1 juli 2009 @ 20:47:52 #162
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70559374
    Helleuh

Ik lig op de bank te verleppen na het spinnen .
    pi_70559449
    Greys, nog even over dat rood, als je het echt zo fel wil als op de foto hou er dan rekening mee dat veel kleding ineens niet meer staat. Ik ben een paar keer zo rood (en een paar keer oranje) geweest, en toen kon ik eigenlijk alleen nog maar zwart aan Van de kapper had ik een bus kleurschuim, als het dan flets werd kon ik het daarmee weer fris maken.

Maar ik had toen wel heel kort haar. Lang, lang laaaaang geleden
    pi_70559610
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
  • Geen idee (ik heb het tegenwoordig te druk om ook daar te kijken), maar zou het ook graag weten.
    Ik sta ook open voor PM.
    pi_70559665
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Helleuh

Ik lig op de bank te verleppen na het spinnen .
    NU ETEN!
    IETS VEEL MET EIWITTEN!

Hop, hop. Naar de koelkast jongedame.
      woensdag 1 juli 2009 @ 20:56:07 #166
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70559718
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

NU ETEN!
    IETS VEEL MET EIWITTEN!

Hop, hop. Naar de koelkast jongedame.
    Die is heel erg leeg .
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 20:58:12 #167
    163650 Greys
    pi_70559802
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Geen idee (ik heb het tegenwoordig te druk om ook daar te kijken), maar zou het ook graag weten.
    Ik sta ook open voor PM.
    Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen? Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70559824
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die is heel erg leeg .
    En in andere kastjes?
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 20:59:17 #169
    70532 loveli
    N
    pi_70559850
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die is heel erg leeg .
    Eitje, vleeswaren, ingeblikte peulvruchten, whatever. En er staan toch wel augurken en zilveruitjes in de koelkast?
    crap in = crap out
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:01:54 #170
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70559953
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En in andere kastjes?
    Broodbeleg, havermout (maar geen melk meer om het in te doen), droge rijst en pasta, kant-en-klaar aardappelpuree, cakemix, kruiden, mixer, theedoekjes en crackers .

Het is al drie dagen tijd om boodschappen te doen hier .
    pi_70560011
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk wel handig om niet te gaan doen
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:03:26 #172
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560018
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Eitje, vleeswaren, ingeblikte peulvruchten, whatever. En er staan toch wel augurken en zilveruitjes in de koelkast?
    Er is alleen nog wat cervelaat...maar die zou ook best wel eens over datum kunnen zijn . Zilveruitjes en augurken hebben we eigenlijk nooit in huis . Is dat raar?
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 21:04:55 #173
    163650 Greys
    pi_70560079
    Wij hebben ook nooit uitjes en augurken in huis hoor
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:09:45 #174
    70532 loveli
    N
    pi_70560263
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Broodbeleg, havermout (maar geen melk meer om het in te doen), droge rijst en pasta, kant-en-klaar aardappelpuree, cakemix, kruiden, mixer, theedoekjes en crackers .

Koolhydraten, koolhydraten, koolhydraten, koolh... Het lijkt me een leuk idee als je iets op je boodschappenlijst zet met eiwitten. In vlees, vis en eieren zitten hoogwaardige eiwitten, die in peulvruchten zijn wat minder hoogwaardig, maar die zijn in potjes en blikjes wel makkelijk in de kast te bewaren.
    Which reminds me, het is nu het seizoen voor tuinbonen. Mjammie!

Eieren zijn best lang houdbaar, vlees en vis zijn goed in te vriezen/ingevroren te koop. Je zult na zaterdag ongetwijfeld anders gaan inkopen dan nu, maar een klein voorraadje gezond voer op de plank lijkt me een puik plan.
    crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:11:34 #175
    70532 loveli
    N
    pi_70560331
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Er is alleen nog wat cervelaat...maar die zou ook best wel eens over datum kunnen zijn . Zilveruitjes en augurken hebben we eigenlijk nooit in huis . Is dat raar?
    Niet raar hoor, maar dat leken me van die dingen die half Nederland achter in de koelkast heeft staan. Als de cervelaat groen is en stinkt, niet eten. Anders kan het waarschijnlijk wel.
    crap in = crap out
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:12:12 #176
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560353
    Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor . Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
    pi_70560408
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Maar ook al zou ik het in huis hebben, om kwart over 9 zou ik geen vlees of vis meer gaan eten hoor . Ga over half uurtje al naar bed ofzo!
    Maar je hebt net toch gesport?
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:14:41 #178
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560442
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar je hebt net toch gesport?
    Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:14:46 #179
    70532 loveli
    N
    pi_70560444
    Ik beken, had geen idee hoe laat het is. Vandaag lijkt me een prima dag om ergens een plas in te duiken, zo rond middernacht. Even nadenken of ik dat ga doen.
    crap in = crap out
    pi_70560456
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
    In zuivel zitten ook eiwitten volgensmij. Neem je een lekker bakje (vruchten)yoghurt ofzo na het sporten, dat gaat er vast wel in
    pi_70560504
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb Sigme even kort gePMd, maar het is toch 2 seconden werk om even daar in te loggen en te kijken? Dat duurt toch net zo lang als op een PM wachten en lezen? Echt niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het geen prettig idee dat ze hier leest dat er per PM over haar gepraat wordt.
    O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.
    Dus ten eerste bedankt voor de update en ten tweede voor de hint .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_70560525
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja? Dus? Ben alweer drie kwartier thuis inmiddels hoor.
    Dus? moet je je lichaam voeden
    En zoals goodbye zegt is yoghurt ook een goed idee na het sporten doe ik ook altijd, ookal ga ik na een half uurtje al weer naar bed (het maakt toch niet uit hoelaat je nog iets eet)
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:18:27 #183
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560592
    *zet zuivel op het boodschappenlijstje*
    pi_70560593
    Goedenavond...

Hier ook geen uitjes of augurken.
    Are you pondering what I'm pondering?
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:19:03 #185
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560611
    Ha gelukkig, ik ben niet de enige zonder uigurken .
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 21:19:13 #186
    163650 Greys
    pi_70560618
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef sigme het volgende:

[..]

O, dat forum was offline toen ik vertrok en toen ik vanochtend keek was het nog steeds leeg, maar ik begrijp dat inloggen wonderen kan doen. Was ik niet opgekomen, en ik had het niet gezien.
    Dus ten eerste bedankt voor de update en ten tweede voor de hint .

Was ook alles behalve kattig bedoeld hoor, echt. Ik druk me soms wat ongelukkig uit, maar vandaar dat ik jou ook even PMde omdat je weg bent geweest enzo
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70560788
    Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
    pi_70560815
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
    Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.
    Maar goed, ik bedoelde ook niets verkeerds hoor.
    Binnenkort heb ik elke vrijdag vrij en dan heb ik hopelijk meer tijd en lees ik het zelf wel.
    Thanks anyhow.
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:25:39 #189
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70560845
    Ik heb nog wel slasaus en een pak chocomelk .
    Wat een treurnis .

Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
    pi_70560892
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wat een treurnis .

Ooh Goodbye, wat heerlijk! Smeer je je wel goed in? Want op het water gaat het extra hard he.
    Ja, dat weet ik uit ervaring! Maar ik word wel altijd retebruin van zulke tripjes
    pi_70560933
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef loveli het volgende:
    Ik beken, had geen idee hoe laat het is. Vandaag lijkt me een prima dag om ergens een plas in te duiken, zo rond middernacht. Even nadenken of ik dat ga doen.
    Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor is .

Ik lust geen augurken en zou niet weten wat ik met zilveruitjes moet, dus die staan hier ook niet in de kast . Wel gepelde tomaten, vruchtencoctail in blik, chocolade en ander ongezonde zooi. Oh en meloen in de koelkast! Misschien zo maar lekker een stukje nemen.

Mijn lijstje van vandaag is weer bagger. Mn L was een halve bak B&J (gedeeld met vriendinnetje, zoooo lekker ), mn T een halve liter versgeperst vruchtensap + halve zak dropfruitduo's en mn D was babi pangang (oid) met een tomaat. Maarrrr ik eet tenminste genoeg, ondanks het weer.
    pi_70560945
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
    Ik morgen lekker met mijn vriendje met ons bootje weg. Wel eerst nog even werken, maar daarna lekker op het water in de zon
    Nice
    Veel plezier
    pi_70560966
    quote:
    Oh wat lekker
    pi_70560979
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wat een treurnis .

Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade. Ok, misschien wat veel werk voor nu...
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:31:03 #195
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70561051
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Pasta + slasaus + cervelaat = pastasalade. Ok, misschien wat veel werk voor nu...
    Getver
    pi_70561056
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ieuw, dat meen je niet

Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
    pi_70561083
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Was ook alles behalve kattig bedoeld hoor, echt. Ik druk me soms wat ongelukkig uit, maar vandaar dat ik jou ook even PMde omdat je weg bent geweest enzo
    Als ergens niet klip en klaar staat dát het een kat is, ga ik nooit uit van de kat.

En de enkele keer dat ik sarcastisch ben, vraag je je dat niet af .
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 21:32:44 #198
    163650 Greys
    pi_70561121
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Twee seconden om in te loggen, en een uur om bij te lezen ja.
    Maar goed, ik bedoelde ook niets verkeerds hoor.
    Binnenkort heb ik elke vrijdag vrij en dan heb ik hopelijk meer tijd en lees ik het zelf wel.
    Thanks anyhow.
    Ze heeft een eigen topic, dus dan heb je het echt zo gevonden en bijgelezen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70561134
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ieuw, dat meen je niet

Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
    Ik ben wel geweeeeeest!
    pi_70561151
    quote:
    Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk. Het is er wel heerlijk weer voor, om lekker buiten te zijn.
    quote:

[..]

Ieuw, dat meen je niet

Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...
    Groot gelijk over dat sporten.
    pi_70561176
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben wel geweeeeeest!
    Goed beeeeeezig
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:34:08 #202
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70561180
    Wat ik heb gezweet met body jam (leuke nieuwe pasjes! ) vul ik nu aan met een raketje
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:34:29 #203
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70561189
    Bij ons waren met name de kleedkamers saunatisch . Zaaltje ging, airco .
    pi_70561207
    quote:

[..]Sportles vanavond overgeslagen; zoooo geen zin in dat gezweet in dat benauwde zaaltje
    Dus ik was niet de enige

Maar goed ook nog eens een slecht/raar lijstje:

10uur: 1 boterham met filet a
    12uur: 1 boterham met sandwhichspread
    13uur: split ijsje
    14uur: 1 boterham met een spiegelei
    16uur: klein frietje met pindasaus en een kipcorn
    18uur: eierkoek
    20uur: 2 kaiserbroodjes met filet a
    21uur: glas appelsap
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:35:23 #205
    70532 loveli
    N
    pi_70561223
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet over nadenken gewoon doen als het er een prima dag voor is .
    Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.
    quote:
    Mijn lijstje van vandaag is weer bagger. Mn L was een halve bak B&J (gedeeld met vriendinnetje, zoooo lekker ), mn T een halve liter versgeperst vruchtensap + halve zak dropfruitduo's en mn D was babi pangang (oid) met een tomaat. Maarrrr ik eet tenminste genoeg, ondanks het weer.
    Cookie dough?
    crap in = crap out
    pi_70561229
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 20:38 schreef cyclechick het volgende:

[..]

heeeyy Sigme, welkom terug! ik vroeg me toevallig eerder deze week nog af waar je was en hoe 't met je zou gaan..
    Ik was met de trein naar Nice en toen met de boot naar Corsica en toen met de trein naar een end verderop en toen van de ene kant van het eiland naar de andere gelopen (Mare a mare sud) en toen een week gekampeerd (naakt ja) en toen met de boot naar Sardinïe en toen met de bus naar een end verderop en toen met het vliegtuig naar Eindhoven en toen met de trein naar huis.
    pi_70561235
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goed beeeeeezig
    Ja, ik ben ook fier op mezelf!

In de zaal ging ik echt dood trouwens, maargoed, dat ga ik altijd al wel een beetje bij Zumba!
    pi_70561262
    Tot 14:00 prima, Miss_S Wat een raar ritme!
    pi_70561269
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hebben jullie een eigen bootje? Wat leuk. Het is er wel heerlijk weer voor, om lekker buiten te zijn.
    [..]

Normaal gesproken zou ik het ook niet zo bij elkaar gooien, maar als XM dan toch iets moet eten...
    Groot gelijk over dat sporten.
    Ja, een sloepje! Echt superleuk is dat, en we hebben er al best veel gebruik van kunnen maken sinds half mei!
    pi_70561298
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
    Tot 14:00 prima, Miss_S Wat een raar ritme!
    Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)
    pi_70561303
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Probleem wasdat ik niet in m'n eentje midden in de nacht in bikini ga rondlopen, maar ik heb inmiddels een slachtoffer gevonden om mee te gaan.

Details?
    pi_70561336
    Ik dacht dat ik te weinig had gegeten vandaag, maar als ik naar het geheel kijk is het eigenlijk nog best veel! Behalve het karige diner dan, maargoed. Jammer dan
    pi_70561355
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Cookie dough?
    Whehe stoer dat je toch gaat nu.

Nee die hadden ze volgens mij niet. We hadden er eentje met chocoladeijs met stukjes brownie . En dan niet de New York ding, want daar zitten amandelen in en daar kan vriendinnetje niet tegen. Het was er eentje met een blauwe deksel, maar low fat, hoe kan dat nou weer bij een ding vol chocolade enzo .
    quote:

[..]

Ieuw, dat meen je niet

Groot gelijk. Ik ben wel geweest in een zaal zonder airco en dat is niet bepaald ideaal
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:40:05 #214
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70561405
    Da's idd een maf lijstje Miss_S!
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook fier op mezelf!

In de zaal ging ik echt dood trouwens, maargoed, dat ga ik altijd al wel een beetje bij Zumba!
    Woeiiii! Ik ben ook geweest *trots is* Nouja, niet zumba dus, maar body jam! Morgenavond en zaterdagochtend is er weer zumba
    Bij body jam ga ik ook altijd half deaud, met in mn achterhoofd het feit dat als ik daadwerkelijk alles precies goed mee kon doen ik helemáál dood zou zijn
    pi_70561407
    Ik denk dat ik morgen maar eens heel veel fruit ga eten
    Anders moet ik ook veel weggooien en het mag wel even iets minder.....
    pi_70561439
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
    [..]
    Omgekeerd zou ie nog bijna normaal zijn....
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:41:11 #217
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70561441
    Oh en er wordt nog een glas cola toegevoegd aan mn lijstje, want ik ben oververhit en de cola stond koud Niet echt goed maar de rest van de dag was best netjes denk ik!
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:41:51 #218
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70561459
    Het wordt morgen ook weer haske warm, dus dan is fruit erg lekker .
    pi_70561475
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
    [..]

Woeiiii! Ik ben ook geweest *trots is* Nouja, niet zumba dus, maar body jam! Morgenavond en zaterdagochtend is er weer zumba
    Bij body jam ga ik ook altijd half deaud, met in mn achterhoofd het feit dat als ik daadwerkelijk alles precies goed mee kon doen ik helemáál dood zou zijn
    Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:42:25 #220
    70532 loveli
    N
    pi_70561476
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Details?
    Iemand die ik al jaren ken, nothin' juicy.
    crap in = crap out
    pi_70561546
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Iemand die ik al jaren ken, nothin' juicy.
    Alsnog, leuk om te gaan zwemmen
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:44:53 #222
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70561563
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar je bent wel gegaan, super goed van je Mariaatje, je bent zo goed bezig!!
    Check ons goed bezig zijn *boks*

Ik wil alleen ook resultaaaaat! Maar ik ben ongeduldig Dus ik sport maar lustig verder enzo!

En nu ga ik nog even gamen met het vriendje! Tschuss mademoiselles!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 21:45:42 #223
    163650 Greys
    pi_70561593
    Ik zou dat nooit durven, 's nachts gaan zwemmen in een meer o.i.d.
    Veel te bang voor wat er allemaal zwemt
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70561625
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
    Ik zou dat nooit durven, 's nachts gaan zwemmen in een meer o.i.d.
    Veel te bang voor wat er allemaal zwemt
    Dat zwemt er overdag ook hoor!

Ik zwem in de Vinkeveense plassen en die zijn zo helder, dan weet je zeker dat er geen rare glibbers bij je benen zitten
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:50:30 #225
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_70561770
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 17:09 schreef laziness het volgende:
    Gewoon doen Greys Je kunt het altijd weer over verven mocht het echt niks zijn

Is iemand hier eind augustus / begin september wel eens in Zuid-Engeland geweest? Ik wil graag weten of het dan nog een beetje lekker is qua weer.
    Ja, ik. En en er is geen zinnig woord over tezeggen.Soms is het geweldig weer, soms regent het alleen maar.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 21:50:53 #226
    70532 loveli
    N
    pi_70561786
    Dat is juist het leuke van 's nachts zwemmen, dan zie je niet hoe smerig het water is en niemand ziet je cellulitis.
    crap in = crap out
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:52:20 #227
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70561846
    Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
    Oja, ik kan ook doorgaan voor iemand die 5 maand zwanger is
    Toch was ik vanmiddag nog een 60.5 kg.
    pi_70561851
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja.....mijn ouders moesten eerder avondeten dus vanaf toen is het mis gegaan (als je het split ijsje niet mee telt als fout)
    Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:55:14 #229
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_70561958
    @greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
    pi_70561969
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, de boterhammen waren alleszins braaf, dus dan kan een splitje best. Vind ik dan. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo streng als iedereen denkt
    Ik vind je ook niet streng overkomen, vooral wijs als het om eten gaat
    pi_70562007
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
    Brrr, ik heb nu een strak hemdje aan die zo lang is dat ie door kan gaan als jurkje maar wat heb ik toch een mannelijk figuur, veel te breed van boven en te smal vanaf mijn heup.
    Je weet dat je er goed uitziet, maar dit hemdje doet blijkbaar niets voor je lijf: niet meer aandoen?
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:57:06 #232
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70562042
    pi_70562080
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Cambridge diet, ervaring of mening hierover

Wat een gezelligheid
    Ja....daarom ook niet echt handig om het in dit topic ook nog eens aan te halen
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:58:56 #234
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_70562109
    Ik ben trouwens echt aangekomen. Van maat 34-36 zit ik nu op 36-38. Het strakke is er van af zeg maar. En hoe jammer ik het ook vind, ik denk dat dit lijf beter bij me past. 't Is net wat vrouwelijker, zachter en ronder.

Mijn daglijst:
    o.weetabix met melk
    s. 45 minuten mountainbike
    t. sperziebonen-tonijnsalade met dressing + broodje kaas + muffin
    l. 2 wortels
    t. 3 bolletjes ijs
    d. patato wedges met saus + rauwkostsalade en dressing
      woensdag 1 juli 2009 @ 21:59:18 #235
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70562121
    Waarom niet? Er worden toch wel vaker linkjes naar andere topics over afvallen gepost? Zoals dat meiske dat van bmi 20 naar 18 wilde ofzo?
    pi_70562231
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
    Zoek flatterende kleren . Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard .

Hoe is het met je flappoot?
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:05:23 #237
    163650 Greys
    pi_70562331
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zwemt er overdag ook hoor!

Ik zwem in de Vinkeveense plassen en die zijn zo helder, dan weet je zeker dat er geen rare glibbers bij je benen zitten
    Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70562396
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja kijk, en dan kan het tien keer helder zijn, maar dat ZIE je dus niet als het donker is!
    Daarom ga ik gewoon morgenmiddag zwemmen!
    pi_70562412
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Het wordt morgen ook weer haske warm, dus dan is fruit erg lekker .
    Ja, heerlijk! Wij gingen van de week ook bij Albert Heijn weg met een halve kar vol groente en fruit.
    Onze snack voor na het sporten: aardbeien en ananas met yoghurt. Net nog een smoothie gemaakt met banaan, meloen, bosbessen en ananas, dat vulde ook nog best aardig. Alleen zijn we vanaf vrijdagavond weg (diploma-uitreiking en examenfeest van schoonzusje) en ligt er nog een heleboel fruit dus ik ga dadelijk nog maar een fruitsalade maken ofzo. Enthousiast inkopen is leuk, maar je moet wel goed plannen. Gelukkig is het allemaal gezond.

Oja, als ik toch bezig ben ook maar een lijstje.
    O: 2 sneetjes bruin brood (met pitten en zo) met brie
    T: niks, cursus dus alleen koffie
    L: 1 snee brood met boterhamworst, 1 snee met Slankie, blikje jus d'orange
    T: 2 sneetjes brood met Slankie en knoflooksaus
    D: visschotel met koolvis, met knoflook geroerbakte spinazie, aardappelpuree en kaassaus (Aangepaste versie van dit recept, niet slank maar ik had Mon Chou die op moest . Wel echte aardappels trouwens, puree uit zakjes vind ik zonde van de kcal.)
    T: smoothie, half cakeje
    T: dadelijk iig nog meloen en aardbeien
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:08:44 #240
    163650 Greys
    pi_70562462
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
    @greys: hoe leuk het rode haar je ook staat, ik zou het niet in de kleur verven. Ten eerste is het moeilijk om vanuit rood weer terug te keren naar een andere tint en ten tweede valt het haar rood verven als je boven de 35 bent vaak in de zelfde categorie als een "pittig kort kapsel". Ik druk me misschien een beetje raar uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

wil je het toch,laat je dan niet door mij weerhouden hoor! Want het staat je volgens mij wel heel mooi.
    Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
    Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
    Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:11:09 #241
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_70562537
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er nog eens over nagedacht en dan zou het eerst ontkleurd moeten worden, van donkerbruin naar blond. En dan rood er overheen. Ik huiver ook een beetje dat dat een te grote aanslag op mijn haar gaat zijn en de kleur slijt er vast snel uit en dan wordt het armoedig.
    Dus ik denk dat ik toch ga voor nog wat donkerder bruin met misschien een warm tintje er in en dan een baan donkerrood ofzo. In elk geval wil ik weer eens wat anders maar het niet afknippen. Vroeger ging ik van kort blond naar lang rood en van halflang zwart naar... jeweetwel. Dat durf ik nu niet meer
    Voor die ene baan rood moet ik die pluk wel laten ontkleuren, maar da's dan nog altijd minder erg dan mijn hele haar. Of iemand anders moet een idee hebben om iets 'anders' te doen zonder blonderen en veel knippen? Want er blijft weinig over denk ik
    Geen idee. Nog langer laten groeien? Ik weet het echt niet. Of misschien laagjes. Of een permanent
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:10 #242
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70562623
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat rood je best goed zou staan. Wel moet je bedenken, dat rood haar alle rode plekjes in je gezicht accentueert, dus flink aan de slag met concealer. Ik denk dat je kapper je het best advies kan geven.
    pi_70562648
    Hier geen geniale haarideeën Greys, sorry. Ik ben niet zo creatief, daarom ben ik al bijna m'n hele leven blond met een paardenstaartje. (Op de puberteit na, toen was het kort en jongensachtig. )

Goh, zo'n lijstje ziet er een stuk minder erg uit dan wat ik in m'n hoofd had.
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:13:59 #244
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70562654
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoek flatterende kleren . Elk figuur heeft zo z'n beperkingen, niet geschapen zijn voor strakke hemdjurkjes lijkt me geen kotsen waard .

Hoe is het met je flappoot?
    Ja is ook zo, ik zou het ook nooit in het openbaar aandoen hoor Even makkelijk na het douchen..
    Flappoot... volgens mij heeft de fysio het vrijdag zo ongeveer gevonden, een beknelde zenuw vanaf mijn knie tot halverwege scheenbeen. Dus er is hoop
    pi_70562722
    Als je jezelf wilt verwennen zou je wel een keer naar een echt goeie kapper kunnen gaan voor advies. Of doe je dat altijd al?

Hoewel, mijn tante was een keer bij Mari v/d Ven (had ze gewonnen) en die kwam ook niet veel bijzonderder terug dan ze erheen ging. Maar goed, die had ook al kort haar dus misschien kon daar niet zo veel meer mee.
    Ok, niet relevant.
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:16:06 #246
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70562734
    Mijn lijstje:

O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
    T: smoothie
    L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
    T: ijsje
    D: lasagne

Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
    pi_70562816
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
    Mijn lijstje:

O: smoothie met aardbei en yoghurt, plus een boterham met chocopasta
    T: smoothie
    L: boterham + omelet, 2 boterhammen met aardbeien
    D: lasagne

Enige waar ik met dit weer teveel van eet, zijn ijsjes
    Waren het magnums of waterijsjes?
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 22:22:09 #248
    70532 loveli
    N
    pi_70562955
    Bikini *check*
    Jersey jurkje *check*
    Zaklamp *check*
    Handdoek *check*

Doei!
    crap in = crap out
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:23:12 #249
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70563001
    ola! mag ik nogmaals zeggen dat ik jullie erg lief vond vanmiddag, met mn freak-out vreetbui realisatie moment?

ik heb in de winkel 1 slecht ding gekocht: B&J ijs, als toetje met mn vriendinnetje van de middelbare school vanavond. maar dat was geen vreetbui aankoop maar een weldoordachte traktatie. we hebben samen nog geen halve pot op gegeten, dus ik ben trots!

diner: aardappelkroketjes, gehaktballetjes, komkommer en paprika
    toe: bakje ben en jerries met een toefje slagroom (uit de spuitbus, ca. 50 kcal)
    tussendoor voor het eten: een handje gemengde noten en cashews

ik heb het overleefd, mijn vreetbui! en ik ga voor altijd proberen te onthouden dat het maar 10 minuten duurt.
      Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 22:24:36 #250
    70532 loveli
    N
    pi_70563063
    B&J mag, want daar heb je van genoten!
    crap in = crap out
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:24:42 #251
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70563067
    en ik wil ook zwemmen maar ik ben zo ongesteld als een deur en dan vind ik zwemmen echt niet fijn...
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:27:08 #252
    331 Merel
    Be here now.
    pi_70563144
    Jaaaa hoooi! Ik heb 't zo druk dat ik het niet leuk meer vind, en ik mis 't om hier goed mee te kunnen lezen de laatste dagen Ik zie zo even snel dat Sigme terug is van vakantie en dat loveli gaat naaktzwemmen ofzo?? En zijn de enveloppen voor Muis en Chico aangekomen??

Ik heb vandaag netjes gegeten, maar de afgelopen dagen waren een ramp. Met bolle plofbuiken tot gevolg. Ik moet over anderhalve week met vriendinnen naar de sauna, ik zie het echt niet zitten

On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_70563194
    Wat goed Kwak! Iemand anders zei het ook al maar ik ben onder de indruk van je zelfinzicht. En als je zo'n bui hebt uitgezeten kun je het ook nog eens in de praktijk brengen. Goed bezig!
    pi_70563351
    Zo, ik kom even binnenvallen. Drama lijst, maar dit was dus NIET de bedoeling.

O (06.20): cruesli met melk
    T: water en thee
    L (12.30): bruine boterhammen, twee met grillham en 1 met boter en vlokken. Bakje vitalinea framboos
    T (15.30): banaan, loaaaads of water
    D (18.45): 1 pita met pastasaus, beetje geraspte kaas en salami
    T (22.00): plastic bekertje appelsap, bekertje cola

Karig Ik was om 17.00 weggegaan van kantoor zodat ik op tijd zou zijn voor de diplomatuitreiking van mijn zusje, waarvoor we om 18.50 weg zouden gaan. Ik heb alleen een uur en drie kwartier (105 minuten ja!!) in de file gestaan omdat op de A4 5 km stond, op A10 west 7 km muurvast en op A10 oost 14 km Ik kwam dus om 18.40 binnenrennen, heb nog net een pita in de broodrooster kunnen gooien en me om kunnen kleden en toen moesten we al weg Dit was dus echt NIET de bedoeling

Mijn nieuwe baan is overigens tot nu toe erg leuk Leuke mensen, allemaal even lief, begeleider die me bijna sméékt om meer vragen te stellen En ik heb voor de hele komende maand al werk !! Ik was waaay te vroeg, moest er om half 9 zijn en was er al om 07.55 Maargoed, liever te vroeg dan te laat

En nu ga ik slapen, want ik ben bekaf. Oh: Ik heb mijn inschrijvingsformulier voor Nyenrode ein-de-lijk binnen en ga hem dus morgen op de bus doen

Sorry voor deze mega ego post.. Ik zal morgen teruglezen

Fijne avond !
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:33:24 #255
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70563352
    oh daar ben ik veel te neurotisch en autistisch voor merel... maar het ziet er wel gaaf en goed doordacht uit. al geniet ik altijd ook wel van de voorpret van dingen uitzoeken over mijn bestemming enzo...

enneh, maak je niet druk over de sauna: ik ben nu twee keer geweest en k vond het verfrissend om te zien hoeveel putjes en gebreken de slanke mensen hadden, of lelijke borsten, of wat dan ook: iedereen heeft wel wat, en ik voelde me elke keer mooier als ik in de sauna was dan daarvoor
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:36:17 #256
    331 Merel
    Be here now.
    pi_70563454
    Oh Daph dat klinkt goed zeg, van je baan! Fijn dat het zo bevalt

Kwak, ik geloof wel dat die andere mensen ugly zijn, maar mijn vriendinnen zijn prachtig en daar moet ik dan naast zitten
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_70563628
    Het fijne aan sauna is dat niemand eruit ziet als topmodel. Je bent echt nooit de lelijkste! Ik ook niet! Er is altijd wel iemand met ongelijke borsten, grote schaamlippen, een putjeskont, vieze piercings, een lelijke tattoo... Noem maar op!
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:48:15 #258
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70563921
    is iedereen al naar bed? ik ga zo ook maar denk ik. morgenochtend nog even kip koken en afwassen voor ik aan de arbeid ga... en misschien iets eerder naar huis zodat ik nog even buiten in de tuin kan zitten...
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:51:20 #259
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70564054
    Klopt, ik zag een paar dagen terug bij de sportschule in de kleedkamer nog iemand met schaamlippen die leken op een verfrummelde mossel! No way dat ik overigens daar ooit douche, ik fiets dan wel naar huis en douche daar

Ik ga ook slapen! Trusten!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:51:21 #260
    163650 Greys
    pi_70564055
    Merel, ik heb langs zien komen dat Chico pennen heeft ontvangen en dat Muis riep dat jij de eregast op haar feestje bent als ze wint! Dus ik denk dat het goed is aangekomen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 22:52:30 #261
    163650 Greys
    pi_70564095
    Ik ga Co snel weer strikken voor een rondje sauna!
    Dat wil ze vast wel, aangezien ze poepiebruin is
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:53:47 #262
    331 Merel
    Be here now.
    pi_70564151
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
    Merel, ik heb langs zien komen dat Chico pennen heeft ontvangen en dat Muis riep dat jij de eregast op haar feestje bent als ze wint! Dus ik denk dat het goed is aangekomen!
    Oh mooi
    pi_70564364
    * Mini_rulez zit nog aan de studie, dus voorlopig nog niet naar bed.
    Waarom heb ik toch weer aangeboden om de statistische kant van de opdracht uit te zoeken...
    pi_70564689
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
    Jaaaa hoooi! Ik heb 't zo druk dat ik het niet leuk meer vind, en ik mis 't om hier goed mee te kunnen lezen de laatste dagen Ik zie zo even snel dat Sigme terug is van vakantie en dat loveli gaat naaktzwemmen ofzo?? En zijn de enveloppen voor Muis en Chico aangekomen??

Ik heb vandaag netjes gegeten, maar de afgelopen dagen waren een ramp. Met bolle plofbuiken tot gevolg. Ik moet over anderhalve week met vriendinnen naar de sauna, ik zie het echt niet zitten

On a brighter note: ik weet misschien wat ik ga doen met vakantie! Een verrassingsreis via www.bestemming-onbekend.nl. Zouden jullie zoiets aandurven?
    Jaaa aangekomen . Ging je net PM'en, want bedacht me opeens dat je misschien niet alles ging bijlezen .

Vakantie ziet er leuk en goed verzorgd uit, maar ik ben control-freak dus ik zou gek worden als ik niet weet waar ik naartoe ga en wat we welke dag gaan doen enzo .
      woensdag 1 juli 2009 @ 23:14:01 #265
    331 Merel
    Be here now.
    pi_70564948
    Mijn probleem met vakantie is op dit moment juist dat ik niet kan kiezen, ik wéét gewoon niet wat me leuk lijkt Dus ik dacht, als ik dat nou aan anderen overlaat, het is altijd beter dan thuisblijven
      woensdag 1 juli 2009 @ 23:24:47 #266
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_70565386
    Wij hebben altijd van allerlei zure shit in huis. Ik eet het niet, maar beeb wel
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      Vis een optie? donderdag 2 juli 2009 @ 00:28:24 #267
    70532 loveli
    N
    pi_70567466
    I'm back. And I had a blast.
    crap in = crap out
    pi_70569857
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Merel het volgende:

Leuk idee!
    pi_70570288
    Goeiemorgen
    pi_70570314
    Nog steeds 74 hier
    Wel 1,5 kilo minder dan vorige maand maar wel weer halve kilo/kilo meer dan afgelopen week.....

Morgen ga ik officieel meten en wegen, ik denk dat ik het dan ook maar weer even goed bij ga houden van mezelf.
    En dan maar 1x in de week wegen en meten. (1x in de maand durf ik niet)
    pi_70570372
    Miss S, hou je misschien vocht vast of is je lijf wat ontregeld door het warme weer? Weet van mijn moeder dat ze met warm weer enorm opgezette handen/vingers heeft en vocht vasthoudt, dat gaat weg zodra ze een beetje gewend is aan het weer. En ik hoorde je van de week nog zeggen dat je tevreden bent met je spiegelbeeld, hou daar aan vast .

Mijn spiegelbeeld is onveranderd maar ik ben opeens, eindelijk na zoveel tijd, afgevallen. Het komt vast door de B&J!
    pi_70570392
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:21 schreef Chicolate het volgende:
    Miss S, hou je misschien vocht vast of is je lijf wat ontregeld door het warme weer? Weet van mijn moeder dat ze met warm weer enorm opgezette handen/vingers heeft en vocht vasthoudt, dat gaat weg zodra ze een beetje gewend is aan het weer. En ik hoorde je van de week nog zeggen dat je tevreden bent met je spiegelbeeld, hou daar aan vast .

Mijn spiegelbeeld is onveranderd maar ik ben opeens, eindelijk na zoveel tijd, afgevallen. Het komt vast door de B&J!
    Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelen maar ja ik zal er een beetje rekening meehouden dat mijn lichaam misschien vocht vasthoud (of mijn weegschaal niet tegen het weer kan, hij is al oud).
    En verder ben ik inderdaad wel tevreden, daarom ga ik ook weer meten
    pi_70570462
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:23 schreef Miss_S het volgende:

Ik zie geen rare opgezette lichaamsdelen maar ja ik zal er een beetje rekening meehouden dat mijn lichaam misschien vocht vasthoud (of mijn weegschaal niet tegen het weer kan, hij is al oud).
    En verder ben ik inderdaad wel tevreden, daarom ga ik ook weer meten
    Dát is de oorzaak Jij bent goed bezig, je weegschaal is gewoon gaar
      donderdag 2 juli 2009 @ 08:29:13 #274
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_70570481
    Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_70570504
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dát is de oorzaak Jij bent goed bezig, je weegschaal is gewoon gaar
    Dat ga ik niet als smoesje gebruiken
    Maar het zou goed kunnen
    pi_70570546
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:30 schreef Miss_S het volgende:

Dat ga ik niet als smoesje gebruiken
    Maar het zou goed kunnen
    Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroon
      donderdag 2 juli 2009 @ 08:34:59 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70570560
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
    Nu ben ik zenuwachtig! Vandaag is het dan zover.....maar eens de koffers gaan inpakken!
    Oeh spannend!

Goedemorgen .

Ik ben ook te neurotisch voor een 'bestemming onbekend'-vakantie .

Ik bepaal hier kennelijk hoe laat we opstaan, want eergisteren en gisteren zat ik voor achten beneden en toen kwamen m'n ouders ook meteen tevoorschijn. En nu zat ik hier pas om half 9 en nu komen zij ook pas tevoorschijn .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70570646
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Smoesje? Mja... Kweenie. Maar ik denk dat de oorzaak eerder dáár ligt dan in je eet/sportpatroon
    Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?
      donderdag 2 juli 2009 @ 08:45:04 #279
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70570684
    Filmtip: vanavond komt Sideways om 20:30 op RTL 8. Eén van mijn favoriete films .
    Virginia Madsen
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70570697
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:41 schreef Miss_S het volgende:
    Je bedoelt mijn frites met pindasaus/ijs/niet hardlopen/niet dansen patroon?
    Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijn

In theorie dan heh
    pi_70570719
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
    Dat gaat leuk worden Nynke En goed komen en en en
      Vis een optie? donderdag 2 juli 2009 @ 08:51:21 #282
    70532 loveli
    N
    pi_70570807
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:
    Filmtip: vanavond komt Sideways om 20:30 op RTL 8. Eén van mijn favoriete films .
    Virginia Madsen
    Dank voor de tip! Die film is geniaal.
    crap in = crap out
    pi_70570813
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja! Zo schop je je stofwisseling weer even wakker en als je dan weer wat gezonder gaat doen, val je af in het tempo van de hogesnelheidslijn

In theorie dan heh
    Leuke theorie inderdaad
    pi_70570825
    Hoi!

Excuses voor mijn afwezigheid gisteravond, maar op het moment dat ik postte dat ik terug was werd ik zo ongeveer meegetrokken door vriendlief om uit eten te gaan . Maar heel erg bedankt voor alle felicitaties!

@Maria, leuk huissie en mooie keuken ook! Daar kunnen vast heel veel gezonde maaltijden bereid worden . En knuffelbeestjes zijn tof, hier hebben we ook een aantal her en der verspreid staan.
    @PF, leuke rokjes! En goedkoooop!!
    @Merel, dat bestemming onbekend klinkt heel tof! Ik zou het zo doen!
    @Kwak, wat goed dat je een eetbui weerstaan hebt . Lijkt me heel heftig, ik hoop dat ze idd steeds korter worden en minder voor gaan komen als je er niet aan toe geeft.
    @Nynke, spannend!! Heel veel succes in Zimbabwe! Heb je daar gelegenheid om ons af en toe op de hoogte te houden van je bezigheden?
    @Greys, ik zou idd niet zo snel ontkleuren en daarna weer kleuren. Echt killing voor je haar! Maar de kleur staat je wel heel goed denk ik!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70570888
    Nynke, tof joh! Ben benieuwd wanneer je wat kunt laten horen! Hoe warm is 't nu in Harare, eigenlijk?
    pi_70570902
    Lijstje van gister
    O: vanillekwark met muesli
    S: uur fietsen
    T: handje amandelen
    L: linzensoep
    T: glas witte wijn na uitreiking (rond kwart voor 5)
    D: vooraf gerookte ribeye-rolletjes met rucola, peer en walnoten, daarna salade met ossehaas, sesam, noten en veel sla, glas prosecco
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      donderdag 2 juli 2009 @ 09:03:07 #287
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70571025
    Spannend Nynke Echt een avontuur lijkt me het!

Vandaag geen zeemist in Scheveningen, maar gewoon gelijk wárm. En ik moet de hele dag werken. Naja, in Gouda zit ik toch alleen maar te zweten in de flat. Beter hier zitten met het zeewindje .
    pi_70571068
    Lekker maaltje, Phaidra!
    pi_70571096
    Ik was vroeg opgestaan om nog wat in het huishouden te kunnen doen, maar nu is het toch weer 9 uur en eigenlijk al te warm. Fail!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70571119
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Spannend Nynke Echt een avontuur lijkt me het!

Vandaag geen zeemist in Scheveningen, maar gewoon gelijk wárm. En ik moet de hele dag werken. Naja, in Gouda zit ik toch alleen maar te zweten in de flat. Beter hier zitten met het zeewindje .
    Ben ik de enige die nu al warmte gerelateerde hoofdpijn heeft?

Hier in Loosduinen is het HEET
    pi_70571133
    Loosduinen? Welke zit je?
    Ja doei.
    pi_70571194
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef ColdFeet het volgende:
    Lekker maaltje, Phaidra!
    Het was ook echt heel lekker! We hebben gegeten bij zo'n tentje waar je ook saté enzo kan eten, meer eetcafé-achtig. Maar de kwaliteit is wel echt goed! Niet heel ingewikkelde recepten, maar in uitvoering en kwaliteit van bijvoorbeeld het vlees helemaal in orde. Ik dacht ik een mager hoofdgerecht had genomen, maar mijn god, de hoeveelheid ossehaas die ik erbij kreeg.... Ik geloof dat ik zeker 1/3 niet opkon (wel alle stukjes vlees eruit gegeten, veel sla laten liggen).
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70571243
    Spannend Nynke!

Hier is het nog niet zo warm. Of nouja, in mijn kamer is het niet warm want daar is het nooit warm. In de winter een hel, in de zomer is het heerlijk. Zo. Ik zou ook vroeg opstaan om te kunnen leren, maar dat is ook een beetje mislukt. Nu toch maar eens beginnen .
    pi_70571254
    Goedemorgen.

Spannend Nynke!
    Hoelang is het vliegen en moet je nog overstappen?
    En heb je al onderdak daarginds?
    pi_70571272
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
    Loosduinen? Welke zit je?
    Ik zit op kantoor
    pi_70571318
    owh
    Ja doei.
      donderdag 2 juli 2009 @ 09:16:54 #297
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_70571338
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef ColdFeet het volgende:
    Nynke, tof joh! Ben benieuwd wanneer je wat kunt laten horen! Hoe warm is 't nu in Harare, eigenlijk?
    rond de 20 graden....Best okay dus!
      donderdag 2 juli 2009 @ 09:18:17 #298
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_70571371
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemorgen.

Spannend Nynke!
    Hoelang is het vliegen en moet je nog overstappen?
    En heb je al onderdak daarginds?
    ik vlieg om 21.00 naar Nairobi, en vandaar morgenochtend naar Harare. En ik heb een kamer! Hoe en wat, geen idee, maar ze mailden dat ze wat gevonden hadden, dus ik ben benieuwd!
    pi_70571465
    Spannend
    Ja doei.
    pi_70571568
    Zal ik hem dichtgooien?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')